Produkty vyberáme automaticky podľa recenzií používateľov, záujmu o produkt a predaja.
JLM EGR & Air Intake Cleaner 500 ml
92 %
JLM čistič nasávania vzduchu, EGR a karburátora. Čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými...
JLM čistič nasávania vzduchu, EGR a karburátora. Čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými...
JLM čistič nasávania vzduchu, EGR a karburátora. Čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu. Vlastnosti- rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR- efektívne čistí karburátor- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru- zlepšuje výkon a akceleráciu motora- redukuje výfukové plyny- rozpúšťa hrdzu, špinu a usadené sadze- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu Návod na aplikáciu1. Zahrejte motor 2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:- Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)- Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)- Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť. Dôležité: - Nestriekajte priamo cez medzichladič - Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu. 4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora. 5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu) 6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte! 7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice 8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu 9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty 10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu. 11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme. 12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Na sklade • 1 variant2,9 €96 % • 1 972 recenziíĎalšie informácie
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.