JLM Petrol Air Intake & EGR Cleaner 500 ml
JLM Petrol Air Intake & EGR Cleaner 500 ml
Najlacnejšie ponuky (1)
Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v GAFA AUTODIELY
- Jednoduché použitie
- nejasný návod na použitie
Použil som na EGR ventil Mazda 5 2.0D 105kw - chyba kódu 0400. Striekal som cez nasávacie potrubie odobraté zo vzduchového filtra. Následne sme vymazali kód a zatiaľ funguje všetko dobre. Počas druhého kroku: 10x otáčky zvyšovať na 2500, sa 1x zvýšili otáčky prudko na 6000 na 2s ako by sa niečo uvoľnilo v systéme.
Parametre produktu
Popis produktu
JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.
Vlastnosti:
- rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR,
- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru,
- zlepšuje výkon a akceleráciu motora,
- redukuje výfukové plyny,
- rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze,
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu.
Použitie:
- Zahrejte motor.
- Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice závisí podľa toho, čo bude čistené:
- nachádza sa medzi turbodúchadlom/medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov),
- pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom),
- pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR) podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.
Dôležité:
Nestriekajte priamo cez medzichladič.
Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch/palivo.
- Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
- Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
- Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2 000 otáčok za minútu).
- Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objaví klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
- Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice.
- Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu.
- Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty.
- Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
- Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10-krát; neprekračujte 2 500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
- Pred vypnutím motora nechajte motor bežať po dobu aspoň jednej minúty opäť na voľnobehu.
UPOZORNENIE:
NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
, zakúpené v GAFA AUTODIELY
- Jednoduché použitie
- nejasný návod na použitie
Použil som na EGR ventil Mazda 5 2.0D 105kw - chyba kódu 0400. Striekal som cez nasávacie potrubie odobraté zo vzduchového filtra. Následne sme vymazali kód a zatiaľ funguje všetko dobre. Počas druhého kroku: 10x otáčky zvyšovať na 2500, sa 1x zvýšili otáčky prudko na 6000 na 2s ako by sa niečo uvoľnilo v systéme.